Головна »  Аналітика »  Аналітика »  Огляд ринку коньяків

Огляд ринку коньяків

14.03.2011

В 2010 році виробництво коньяків в Україні становило 3,4 млн. дал, що на 0,3 млн. дал або на 9,7% вище рівня показника 2009 року. При цьому, незважаючи на нарощування виробництва в минулому році, основним гравцям ринку коньяків не вдалося досягти показників докризивого 2008 року (в 2009 році виробництво коньяку скоротилося на 21% або на 0,8 млн. дал).

Останніми роками спостерігалося щорічне зростання обсягів виробництва коньяків в Україні, проте у структурі загального виробництва алкогольних напоїв їх частка складала лише 3-4%%. Коньяк у всьому світі вважається елітним напоєм, проте вітчизняний споживач більше звик до споживання горілки і ще не завжди наслідує загальноприйнятій культурі.

Сьогодні в Україні існує дві категорії споживачів українського коньяку: перша категорія – це ті, хто свідомо вибирають коньяк як один з алкогольних напоїв, якому віддається перевага. Вони сприймають коньяк як благородний напій із складною технологією виробництва. Друга категорія - ті, хто сприймає коньяк як дорогу горілку.

 

Завантажити огляд у форматі PDF