Головна »  Аналітика »  Аналітика »  Фармацевтичний ринок України за 2012 рік

Фармацевтичний ринок України за 2012 рік

04.06.2013

На сучасному етапі розвитку фармацевтичний ринок України є другим за обсягами серед країн СНД після Росії (за підсумками 2012 року Україна займала 12-14% ринку СНД). Український ринок включає виробництво лікарських засобів і виробів медичного призначення, оптовий і роздрібний продаж продукції через аптечні мережі, спеціалізоване зберігання, дистрибуцію, експорт та імпорт продукції.

Протягом останніх п’яти років фармацевтичний ринок України у цілому характеризувався високими темпами росту (у середньому на 15-20% щорічно), проте у 2010-2011 рр. спостерігалось несуттєве уповільнення цієї динаміки. При цьому слід зазначити, що рівень споживання лікарських засобів на душу населення залишається досить низьким (витрати на медичні препарати займають 4-5 місце у загальній структурі витрат домогосподарств України близько 60 дол. США на рік) у порівнянні з європейськими країнами.

Загальний обсяг фармацевтичного ринку України за результатами 2012 року склав 31,7 млрд. грн., що на 16,9 в.п. перевищує результати 2011 року. При цьому, у натуральному вимірі обсяг ринку становив 1,96 млрд. умовних упаковок, що на 4,5 в.п. перевищує аналогічний показник 2011 року, тобто спостерігається подальша тенденція помірного росту обсягів продажів.

Аналіз структури фармацевтичного ринку України, його основних гравців - імпортерів, дистриб'юторів і виробників, особливості державного регулювання у сфері лікарських препаратів, перспективи розвитку галузі - в аналітичному огляді, підготовленому фахівцями рейтингового агентства «Кредит-Рейтинг».

Детальніше…