Головна » Аналітика » Експертна думка » Основні виробники коньяку від вступу України у СОТ істотно не постраждають |
|
Основні виробники коньяку від вступу України у СОТ істотно не постраждають13.03.2008 Агентство "Кредит-Рейтинг" вважає, що збільшення акцизних ставок і зменшення ввізних мит на коньяк і бренді відповідно до вимог СОТ не матиме істотного впливу на основних виробників цієї продукції в Україні. Відповідно до вимог СОТ ставка акцизного збору на коньяк і бренді повинна бути прирівняна до ставки акцизного збору на горілчану продукцію, яка була збільшена з початку 2008 р. до 21,5 грн. на 1 л 100% спирту. Останнім часом ставка акцизного збору на коньяк і бренді в Україні поступово збільшується. На кінець 2007 р. вона складала 7 грн. на 1 л 100% коньячного спирту (1,4 грн. на 0,5 л продукції), а з 01.01.2008 р. збільшена до 10 грн. У кінці лютого 2008 р. у Верховній Раді зареєстровано законопроект про збільшення ставки акцизного збору на коньяк і бренді до 21,5 грн. на 1 л 100% коньячного спирту (4,3 грн. на 0,5 л продукції). Цим же законопроектом передбачено зменшення ввізного мита на коньяк і коньячний спирт (у 2008 р. з 7,5 до 3,5 євро, а в 2011 році до нуля). Позиція рейтингового агентства рунтується на тому, що збільшення акцизних ставок основні виробники можуть покрити, як за рахунок збільшення ціни (на 2,9 грн. на 0,5 л продукції), що при середній ціні пляшки коньяку в роздрібному продажі від 30 до 50 грн. не матиме істотного впливу на обсяги споживання, так і за рахунок зменшення рентабельності (рентабельність виробництва коньяку складає близько 100%). Зменшення ввізного мита (приблизно на 6 грн. на 0,5 л коньяку або коньячного спирту), можливо, трохи підсилить конкуренцію з боку імпортерів і підприємств, які не мають власних перегінних потужностей. На думку провідного фінансового аналітика рейтингового агентства "Кредит-Рейтинг" Олега Гришка, ефективність основних виробників коньяку на внутрішньому ринку протягом наступних декількох років залежатиме від своєчасного заміщення виробничих потужностей, проведення ефективного маркетингу і, що важливо, від грамотної дистрибуції продукції. Довідка "Кредит-Рейтинг" Для одержання детальнішої інформації: |
|