Головна » Про рейтингування » Процедура » Рейтингова процедура |
|
Рейтингова процедура
На стадії оформлення заявки на проведення рейтингової процедури відбувається знайомство з уповноваженими представниками Клієнта та узгодження всіх питань, пов'язаних з наступною процедурою одержання рейтингу й основними моментами наступного співробітництва. Для формалізації відносин укладається відповідний договір, який визначає послуги, що надаються Клієнту, строки надання послуг, вартість послуг, а також інші умови, що стосуються процедури рейтингування.
Погодивши всі умови співробітництва, агентство "Кредит-Рейтинг" приступає до безпосередньої підготовки для проведення аналізу й формує аналітичну групу, до складу якої входять два-три аналітика й керівник групи (провідний аналітик). В обов'язки керівника групи входить контроль над проведенням аналізу.
Для забезпечення збору всієї необхідної інформації для аналізу агентство "Кредит-Рейтинг" направляє Клієнтові перелік інформаційних вимог список документів і перелік необхідної інформації для успішного проведення рейтингового аналізу. Процедура агентства "Кредит-Рейтинг" гарантує дотримання конфіденційності всієї інформації, отриманої в ході проведення процедури аналізу.
Істотною ланкою рейтингового процесу є організація необхідної кількості зустрічей з керівництвом і відповідальними співробітниками Клієнта (як правило, це дві-три зустрічі необхідної тривалості). Метою першої зустрічі є ознайомлення з фінансовими планами Клієнта й виявлення перспектив розвитку, які дозволять досягти збалансованої оцінки фінансового стану Клієнта в довгостроковій перспективі.
Обробка наданої Клієнтом інформації, а також інформації, доступної агентству "Кредит-Рейтинг" з інших джерел, визнаних надійними, відбувається з використанням спеціальних методик, розроблених фахівцями агентства "Кредит-Рейтинг". Після проведення всіх видів аналізу результати зводять разом й підводять попередні підсумки аналізу. На їхній основі проводять заключні бесіди з керівництвом Клієнта, що дозволяє заповнити відсутність будь-якої інформації або розуміння ситуації, що є надзвичайно важливим для проведення якісного аналізу й підведення остаточних підсумків. Остаточні підсумки являють собою характеристику бізнесу Клієнта, оцінку місця Клієнта на ринку, оцінку його стратегічного й фінансового стану та існуючих тенденцій.
Використовуючи заключні підсумки аналізу, аналітична група готує презентацію із пропозицією визначення того чи іншого кредитного рейтингу і подає її на розгляд рейтинговому комітету. Рейтинговий комітет, як правило, складається з чотирьох-п'яти учасників, досвід і знання яких найбільше відповідають тій сфері економіки, у якій працює Клієнт. Вивчивши всі надані матеріали, рейтинговий комітет ухвалює рішення щодо визначення Клієнтові того чи іншого рівня кредитного рейтингу. Клієнт одержує письмове повідомлення про визначений йому рейтинг, а також рейтинговий звіт, що містить докладне обрунтування рейтингу. АПЕЛЯЦІЯ Якщо визначений кредитний рейтинг не влаштовує Клієнта, і Клієнт має підстави думати,
що в ході рейтингової процедури не були враховані істотні фактори, що впливають на
рейтинг, він має право протягом 5 робочих днів після одержання рішення
рейтингового комітету подати апеляцію про перегляд рейтингу. ОПУБЛІКУВАННЯ РЕЙТИНГУ Інформація щодо визначення, оновлення, призупинення та відкликання рейтингової оцінки підлягає розкриттю рейтинговим агентством відповідно до нормативно-правового акта НКЦПФР, який встановлює порядок подання інформації уповноваженими рейтинговими агентствами. Повний текст Рейтинговой процедуры агентства "Кредит-Рейтинг"
|
|