Кредитний рейтинг випуску облігацій ТОВ «МАНІВЕО ШВИДКА ФІНАНСОВА ДОПОМОГА» підтверджено на рівні uaА Кредитний рейтинг АТ «УКРАЇНСЬКИЙ БАНК РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РОЗВИТКУ» підтверджено на рівні uaА+ Рейтинги надійності банківських депозитів оновлено Кредитний рейтинг міста Запоріжжя підтверджено на рівні uaАА- Кредитні рейтинги ТОВ «ЕСКА КАПІТАЛ» пдтверджено на рівні uaАА-

Головна »  Аналітика »  Експертна думка

Експертна думка

13.03.2008

Основні виробники коньяку від вступу України у СОТ істотно не постраждають

Агентство "Кредит-Рейтинг" вважає, що збільшення акцизних ставок і зменшення ввізних мит на коньяк і бренді відповідно до вимог СОТ не матиме істотного впливу на основних виробників цієї продукції в Україні.

Відповідно до вимог СОТ ставка акцизного збору на коньяк і бренді повинна бути прирівняна до ставки акцизного збору на горілчану продукцію, яка була збільшена з початку 2008 р. до 21,5 грн. на 1 л 100% спирту. Останнім часом ставка акцизного збору на коньяк і бренді в Україні поступово збільшується. На кінець 2007 р. вона складала 7 грн. на 1 л 100% коньячного спирту (1,4 грн. на 0,5 л продукції), а з 01.01.2008 р. збільшена до 10 грн. У кінці лютого 2008 р. у Верховній Раді зареєстровано законопроект про збільшення ставки акцизного збору на коньяк і бренді до 21,5 грн. на 1 л 100% коньячного спирту (4,3 грн. на 0,5 л продукції). Цим же законопроектом передбачено зменшення ввізного мита на коньяк і коньячний спирт (у 2008 р. з 7,5 до 3,5  євро, а в 2011 році до нуля).

Позиція рейтингового агентства рунтується на тому, що збільшення акцизних ставок основні виробники можуть покрити, як за рахунок збільшення ціни (на 2,9 грн. на 0,5 л продукції), що при середній ціні пляшки коньяку в роздрібному продажі від 30 до 50 грн. не матиме істотного впливу на обсяги споживання, так і за рахунок зменшення рентабельності (рентабельність виробництва коньяку складає близько 100%). Зменшення ввізного мита (приблизно на 6 грн. на 0,5 л коньяку або коньячного спирту), можливо, трохи підсилить конкуренцію з боку імпортерів і підприємств, які не мають власних перегінних потужностей.

На думку провідного фінансового аналітика рейтингового агентства "Кредит-Рейтинг" Олега Гришка, ефективність основних виробників коньяку на внутрішньому ринку протягом наступних декількох років залежатиме від своєчасного заміщення виробничих потужностей, проведення ефективного маркетингу і, що важливо, від грамотної дистрибуції продукції.

Довідка "Кредит-Рейтинг"
У галузі виробництва коньяку і бренді, рейтинговим агентством визначено кредитний рейтинг ЗАТ "Одеський коньячний завод" (рейтинг контрагента uaBBB і рейтинг випуску облігацій серії М на суму 90  млн.  грн. uaBBB з прогнозами для обох рейтингів "позитивний" за національною рейтинговою шкалою). У 2007 році "Одеський коньячний завод", ДП  "Імідж-Холдинг (ТМ  "Хортиця") " і ТД  "Мегаполіс" (дистриб'ютор алкогольної продукції) об'єдналися в один холдинг. Прогноз "позитивний" відображає можливість підвищення рейтингу ВАТ  "Одеський коньячний завод" після завершення реструктуризації Холдингу і аналізу показників консолідованої звітності.

Для одержання детальнішої інформації:
Департамент інформації та комунікації,  Марина Проценко, тел. (044) 490-25-50
MProtsenko@credit-rating.com.ua
Профільний аналітичний відділ, Дмитро Мельник, тел.: (044) 490-25-50
DMelnik@credit-rating.com.ua

МОНІТОР

2011 #3(41) Кредит-Рейтингу 10 років

Архів

Пошук рейтинга

Form

розширений пошук

розгорнути

сгорнути